30 maj 2012

Glossybox maj

Med en dag till godo kunde jag idag hämta ut maj månads Glossybox. Temat denna månad är "Blossom by Blossom", det vill säga blomdofter. (Att det inte var solskydd som tema är obegripligt.)

Jag blev mindre besviken på min box den här månaden än i april. Det här innehöll paketet:



Viktor & Rolf Flowerbomb Body lotion (50 ml) och doftprov (1,5 ml)
L'Occitane Cherry Blossom Petal Soft Hand Cream
BM Beauty Blusher i Peachy Glow (4 g)
MSCHIC Pure lip liner
En rougeborste från Glossybox

Jag gillar verkligen Flowerbomb, så det var kul att få en liten bodylotion. L`Occitane gillar jag verkligen, och handkrämen kommer att vara perfekt att ha i handväskan. Borsten känns sådär. men den kommer säkert till användning. Rouget är ett mineralpuder med väldigt svag färg. Passar mig som är ljus i hyn. Men läppennan kommer jag nog inte att använda mycket... den är brun. Inte en jättebra färg för läpparna tycker jag.

Nu blir det spännande att se vad alla andra har fått...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar