8 mars 2012

Marni-kaos och -kap

Imorse köade jag en och en halv timme utanför H&M på Hamngatan i Stockholm för att kunna lägga vantarna på lite "Marni for H&M"-plagg och accessoarer. Har aldrig köat för något av H&Ms designsamarbeten tidigare och kommer inte att göra det igen. Tidigare har de haft ett fungerande kösystem där man släppte in folk lite i taget, men idag släppte man in hela kön samtidigt. Det blev kaos. Folk tryckte på och det gick inte att röra sig. (Se bilder på Rodeo-redaktionens blogg!) Trots att jag var kanske en av de femtio första i kön kom jag inte åt allt jag ville ha, och allt var slut efter tio minuter. Dock handlade jag för tre och ett halvt tusen, så det kanske var bra...

Det här köpte jag:


Men efter att ha provat har jag bestämt mig för att bara behålla parkasen och t-shirten. Nu är bara frågan om jag ska sälja resten på Ebay eller lämna tillbaka på H&M. Någon som har erfarenhet av att sälja på Ebay?

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar