3 juli 2012

Glossybox juni

Nyfiken på juni-Glossyboxen? (Japp, juni. Tydligen fastnade någon av produkterna i tullen, så boxen blev försenad.)

Det här fick jag i min:



Babor Beautiful Eyes Anti-Wrinkle Cream (originalprodukt)

Depend Nailpolish nr 136 (ljusrosa) (originalprodukt)

Anatomicals Never lose your cherry SPF 8 lip balm (originalprodukt)

Odd Molly "Sun-Day" Sun care Facial SPF 25 (originalprodukt)

Moroccanoil Original Oil Treatment & Light Oil Treatment (2 x 10 ml)

Femme Natural Boost (juice)

Tänkte innan jag hämtade ut boxen att om jag skulle bli besviken skulle jag avsluta prenumerationen. Nu... vet jag inte riktigt. Man kan ju inte bli besviken när det är fyra originalprodukter (till ett värde av 859:-) i ett paket som man betalat 139:- för, men ingen av produkterna är något jag skulle köpt själv. Men nu får jag testa, förhoppningsvis är de toppen! Ögonkrämen från Babor kommer jag att börja använda direkt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar